Ένα διαφωτιστικό άρθρο για το τι πρέπει να προσέχουμε με βάση την προσωπική της εμπειρία…
Η Τζανέσα Ρίτσαρντ, η οποία έχει εργαστεί σε ξενοδοχεία ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok και αποκαλύπτει με βάσει της προσωπικής εμπειρίας τα μυστικά τους.
Αρχικά αναφέρει πως οι ρεσεψιονίστ δεν επιτρέπεται να λένε τον αριθμό του δωματίου δυνατά και «γι’ αυτό συνήθως τον γράφουμε σε έναν φάκελο και όταν σας τον παραδίδουμε, λέμε: “Αυτός είναι ο αριθμός του δωματίου σας”».
Έπειτα, συστήνει την πραγματοποίηση της κράτησης απευθείας μέσω του ξενοδοχείου καθώς, με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες δεν θα βρεθούν προ εκπλήξεως όσον αφορά στον τύπο του δωματίου που επιθυμούν.
@janessarichard Part 2! Sorry Karen, it doesn’t work that way 😂 ##hotelstory ##hotelstories ##customerservice ##canadianmamas
Στη συνέχεια αναφέρει ότι, αν η διαμονή του πελάτη περιλαμβάνει πρωινό και αναχωρήσει πριν από την έναρξή του, μπορεί να ζητήσει να το πάρει σε πακέτο.
@janessarichard Make sure to follow for part 2 😬 ##hotelstory ##customerservice ##momsoftiktok ##canadianmamas ##pregnancy ##hotelstories
Παράλληλα, αποκάλυψε ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν πλένουν τα παπλώματα μεταξύ των επισκεπτών στα δωμάτια, επισημαίνοντας: «Τα πλένουν ίσως μία φορά τον χρόνο, πράγμα που είναι πραγματικά αηδιαστικό και έτσι, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, όταν μπείτε στο δωμάτιο, είναι να αφαιρέσετε το πάπλωμα!».
@janessarichard Reply to @stephaniewillhoit Part 3! 😬
Τέλος προειδοποιεί τους πελάτες να μην περπατούν ξυπόλητοι στα χαλιά των ξενοδοχείων, γιατί ναι μεν μπορεί να σκουπίζονται τακτικά, αλλά δεν καθαρίζονται καλά το ίδιο συχνά.