Βυθίστηκε το Παναγία Πάρου!

Βυθίστηκε το Παναγία Πάρου!

To καταμαράν «Παναγία Πάρου» βυθίστηκε ύστερα από σφοδρή καταιγίδα!

Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι κοινή μοίρα συνδέσει τα πλοία με το όνομα «Παναγία»… Μετά το «Παναγία Τήνου» που έμεινε για χρόνια βυθισμένο στο λιμάνι του Πειραιά και τελικά οδηγήθηκε στη Τουρκία για scarp, έρχεται τώρα η είδηση από την Ισπανία, ότι μία άλλη… Παναγία, το καταμαράν «Παναγία Πάρου» βυθίστηκε στο λιμάνι Algeciras της Ισπανίας όπου βρίσκονταν επί τέσσερα χρόνια παροπλισμένο…

Το καταμαράν δέχτηκε ισχυρές ριπές αέρα όλο το βράδυ της Πέμπτης και από τα ξημερώματα άρχισε να παίρνει διάφορες κλίσεις λόγω των υδάτων που πήρε… Οι ισπανικές αρχές κατέβαλαν προσπάθεια ώστε να απαντλήσουν τα ύδατα, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε πραγματικότητα και μοιραία ήρθε το …τέλος.

Όπως αναφέρει η ηλεκτρονική έκδοση της elestrechodigital.com, το «Παναγία Πάρου» η καταιγίδα «Λεβάντε» έπαιξε σημαντικό ρόλο στην κλίση του καταμαράν, αλλά το εντυπωσιακό είναι ότι δεν πείραξε κανένα άλλο από τα σκάφη που βρίσκονταν δεμένα στο ίδιο σημείο…

Το ευχάριστο όπως σημειώνεται στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι ότι μετά τις 1.30 τα ξημερώματα άρχισε να παίρνει κλίση αλλά δεν υπήρξε η παραμικρή ένδειξη ρύπανσης από τη στιγμή που δεν υπήρχαν καύσιμα στο πλοίο. Και τώρα θα ξεκινήσει η διαδικασία ανέλκυσής του….

Πως βρέθηκε τώρα στην Ισπανία; Πολύ απλά τον Ιούλιο του 2012, η ΝΕΛ Lines είχε ναυλώσει στην Inter Lines τόσο το  «Παναγία Πάρου» όσο και το «Παναγία Θαλασσινή» μέσω μακροχρόνιας ναύλωσης ώστε να μπορέσει να πάρει οικονομική ανάσα. Και είχαν δρομολογηθεί στη γραμμή Μαρόκο – Ισπανία. Το «Παναγία Πάρου» ήταν στην γραμμή Άγιος Κωνσταντίνος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος και είχε κατασκευαστεί στο 1996, έχει μήκος 102 μέτρα, πλάτος 15,02 μέτρα και βύθισμα 5,20 μέτρα. Και το πιο εντυπωσιακό; Η ταχύτητα ήταν 30 μίλια ανά ώρα. Οσο για την μεταφορική του ικανότητα; 573 επιβάτες και 148 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή 106 Ι.Χ. αυτοκίνητα και τέσσερα φορτηγά. Τα δύο πλοία είχαν κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Leroux & Lotz της Γαλλίας και πέρασαν στον έλεγχο της ΝΕΛ όταν εξαγόρασε τη C-Link Ferries του Απόστολου Βεντούρη. Το «Παναγιά Θαλασσινή» επέστρεψε το 2015 στην Ελλάδα ενώ το «Παναγία Πάρου» έμεινε στην Ισπανία πληρώνοντας τις αμαρτίες της πάλαι ποτέ ισχυρής ναυτιλιακής εταιρείας…

Πηγή: naxospress.gr

ΚΛΕΙΣΙΜΟ