Ύπνος: Πώς επηρεάζει τον θυροειδή αδένα και κατ’ επέκταση το βάρος μας -Οι αλλαγές για καλύτερο έλεγχο

Ύπνος: Πώς επηρεάζει τον θυροειδή αδένα και κατ’ επέκταση το βάρος μας -Οι αλλαγές για καλύτερο έλεγχο

Ποιες είναι οι ώρες που πρέπει ένας ενήλικας να κοιμάται, προκειμένου να διατηρήσει το βιολογικό του ρολόι σε ομαλή λειτουργία

Πώς ο ύπνος επηρεάζει το βάρος; Συνδέεται ο βραδινός ύπνος με το βάρος που βάζουμε κατά τη διάρκεια της ζωής μας και πώς, αν αλλάξουμε τον τρόπο που κοιμόμαστε, μπορούμε να ελέγχουμε καλύτερα το βάρος μας;

Με αυτό το θέμα ασχολείται σήμερα Κυριακή η εκπομπή «Όλα για τη ζωή μας» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη και καλεσμένο τον διαιτολόγο διατροφολόγο, Ευάγγελο Ζουμπανέα.

«Άνθρωποι οι οποίοι ξενυχτούν πολλά χρόνια, επηρεάζουν και το προσδόκιμο ζωής τους.

Το πιο βασικό είναι ότι οι άνθρωποι που έχουν έναν ανεπαρκή ύπνο, την επόμενη ημέρα χρειάζονται τουλάχιστον 500 – 600 θερμίδες την ημέρα περισσότερες για να μπορέσουν να διατηρήσουν το στρες που δημιουργούν στον οργανισμό και αυτές οι θερμίδες είναι κυρίως σε υδατάνθρακες και σε λίπος. Εν αντιθέσει, όταν κοιμόντουσαν 7 – 8 ώρες, είχαν 30% μεγαλύτερη ικανότητα στην απώλεια περιττού σωματικού λίπους

Όταν αρχίζουμε και φεύγουμε από το βιολογικό μας ρολόι, που είναι ξυπνάμε στις 06.00 το πρωί και να κοιμόμαστε στις 20.00 το βραδύ, από αυτό αρχίζει και απορρυθμίζεται όλος ο εσωτερικός μηχανισμός και παράγονται πρωτεΐνες οι οποίες επηρεάζουν όλη την ομαλή ορμονική έκκριση με το όργανο που πλήττεται περισσότερο να είναι ο θυροειδής αδένας. 8.30 ώρες ύπνου χρειαζόμαστε και μέσα σε αυτές να κάνουμε και 3 – 4 πολύ βαθύ ύπνου. Πρέπει να μετρήσουμε και την ποιότητα του ύπνου. Δεν αρκεί μόνο του το 8.30 ώρες» ανέφερε.

Παράλληλα, ο κ. Ζουμπανέα, τόνισε ότι υπάρχουν σωστές ώρες στις οποίες πρέπει ένας ενήλικας να κοιμάται, προκειμένου να διατηρήσει το βιολογικό του ρολόι σε ομαλή λειτουργία. Αυτές είναι 23.00 με 07.00.

ΚΛΕΙΣΙΜΟ