Τα 3 «Μ» που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα περιττά κιλά

Τα 3 «Μ» που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα περιττά κιλά

Είναι ωραίο να αγαπάς το σώμα σου όπως είναι και ακόμα πιο ωραίο να κάνεις το καλύτερο γι’ αυτό.

Να το τρέφεις σωστά, να μην το αφήνεις στην αδράνεια της καθιστικής ζωής, να ακούς τις ανάγκες του. Ίσως να έχεις κι εσύ στη ζωή σου ανθρώπους που για πολλά χρόνια δεν έχουν αυξομειώσεις στο βάρος τους και χαίρονται τη στιγμή, χωρίς να στερούν από τον εαυτό τους γευστικές απολαύσεις. Αν, λοιπόν, βλέπεις τη ζυγαριά να μην κατεβαίνει, ενώ τρως σωστά και ασκείσαι, σκέψου τα 3 «Μ». Μερίδες, μακροσυστατικά, μεταβολισμός.

Μερίδες

Πώς θα μειώσεις τις μερίδες σου; Στις έρευνες προτείνεται να τρως το φαγητό σου σε μικρότερο πιάτο, ώστε η συνηθισμένη σου μερίδα να δείχνει πολύ πιο πλούσια.

Μακροσυστατικά

Τα θρεπτικά συστατικά είναι ουσίες που απαιτούνται για την ανάπτυξη, το μεταβολισμό και άλλες οργανικές λειτουργίες. «Μακρο» σημαίνει μεγάλο, τα μακροθρεπτικά είναι συστατικά που απαιτούνται σε μεγάλες ποσότητες. Οι τρεις κατηγορίες μακροθρεπτικών συμπεριλαμβάνουν:

  • Υδατάνθρακες: Οι υδατάνθρακες προσφέρουν 4 θερμίδες ανά γραμμάριο.
  • Πρωτεΐνη: Οι πρωτεΐνες 4 θερμίδες ανά γραμμάριο.
  • Λιπαρά: Τα λιπαρά 9 θερμίδες ανά γραμμάριο.

Μεταβολισμός

Η ηλικία, το φύλο, το βάρος, το επίπεδο και το είδος δραστηριότητάς σου και η ποσότητα του λίπους και/ή των μυών στο σώμα σου – όλα παίζουν ρόλο στο πόσο γρήγορος ή αργός είναι ο μεταβολισμός σου.

ΚΛΕΙΣΙΜΟ