Κουρασμένα πόδια και πώς το αντιμετωπίζουμε

Κουρασμένα πόδια και πώς το αντιμετωπίζουμε

Πρησμένα πόδια δεν είναι απαραίτητα κάποιο οίδημα, μπορεί να είναι κούραση

Ο αγγειοχειρουργός, Νίκος Τσεκούρας μίλησε στο «Όλα για τη Ζωή μας Vita» και στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη για τον πόνο στα πόδια και λύσεις για να απαλύνουμε τον πόνο και την συσσωρευμενη πίεση.

«Το «βάρος στα πόδια», είναι κάτι συνηθισμένο και ουσιαστικά μία διαμαρτυρία του μυϊκού συστήματος ή του φλεβικού συστήματος. Οι μύες μας βοηθούν να σταθούμε στα πόδια μας και ενίοτε «διαμαρτύρονται» γιατί τους κουράζουμε είτε γιατί τους κρατάμε αγύμναστους.

Το φλεβικό δίκτυο που έχει την ιδιότητα να διώχνει το αίμα από τα πόδια, όταν δε το καταφέρνει έχουμε στάση αίματος στα πόδια, πρήξιμο, και μας δημιουργεί κόπωση. Χρειαζόμαστε ένα μυϊκό σύστημα που δουλεύει. Να μην έχουμε το μυϊκό μας σύστημα σε αδράνεια. Είτε από καθιστική ζωή είτε από ορθοστασία. Αρκεί το περπάτημα αι είναι και λύση για όλες τις ηλικίες.

Παίζουνε ρόλο τα παπούτσια που φοράμε. Πρέπει να είναι πολύ άνετο το παπούτσι, και για τις γυναίκες η εκτεταμένη χρήση των τακουνιών μπορεί να επιφέρει προβλήματα. Η αφυδάτωση επίσης μπορεί να επιφέρει πόνο στα πόδια και ειδικά το καλοκαίρι. Πρησμένα πόδια δεν είναι απαραίτητα κάποιο οίδημα, μπορεί να είναι κούραση. Το βράδυ, που βγαίνει η κούραση της μέρας, είναι δύσκολο και μπορεί να ξυπνήσει κανείς και από κράμπα.

Aν έχουμε περιττά κιλά πρέπει να τα χάσουμε, να προτιμήσουμε να ανεβαίνουμε την σκάλα και όχι να παίρνουμε το ασανσέρ. Να μην χρησιμοποιούμε το αμάξι, μπορούμε να πάμε και με τα πόδια. Στο γραφείο μπορούμε να πάρουμε ένα υποπόδιο να συγκρατεί την γάμπα μας και έχει μια πιο ανατομική θέση. Να σηκωνόμαστε κιόλας να περπατάμε και να έχουμε την κίνηση καθόλη την διάρκεια της μέρας. Μπορούμε να πάρουμε κάλτσες συμπίεσης με ελαφριά συμπίεση»

ΚΛΕΙΣΙΜΟ