Η Ελ Μακφέρσον δίνει οδηγίες αδυνατίσματος σε γυναίκες άνω των 50

Η Ελ Μακφέρσον δίνει οδηγίες αδυνατίσματος σε γυναίκες άνω των 50

Δεν μπορούμε λοιπόν παρά να αναρωτηθούμε πώς τα καταφέρνει! Ευτυχώς βρήκαμε τα μεγαλύτερα μυστικά της για ψυχική και σωματική υγεία:

1. Η καθημερινή διατροφή θα πρέπει να είναι απλή
«Προσπαθώ να κρατώ το σώμα μου όσο το δυνατόν πιο αλκαλικό γίνεται, αποφεύγοντας τα γαλακτοκομικά και τα κόκκινα κρέατα. Δεν τρώω σιτάρι, αλλά αν θέλω να φάω ένα κομμάτι φρυγανισμένο ψωμί, θα χρησιμοποιήσω ένα ψωμί σίκαλης και όχι ένα χωρίς γλουτένη, γιατί πιστεύω ότι το τελευταίο είναι γεμάτο ζάχαρη. Φροντίζω να μην καταναλώνω πολλή ζάχαρη και δεν τρώω πολλά φρούτα, εκτός από μερικά μούρα».

2. Δεν πειράζει να κάνει μερικές παρασπονδίες
«Απλά φροντίζω να μην τις κάνω κάθε μέρα. Λατρεύω τη μαύρη σοκολάτα. Τρώω ένα τετραγωνάκι πού και πού», λέει.

3. Κοιμήσου καλά και πιες πολύ νερό
«Εάν δεν πιω 3 λίτρα νερό τη μέρα και δεν κοιμηθώ τουλάχιστον 7 ώρες, το σώμα μου κάνει κατακράτηση και το πεπτικό μου σύστημα δεν λειτουργεί καλά».

4. Μη χάσεις την έμπνευσή σου
«Νομίζω πως είναι πολύ σημαντικό να διαβάζεις κάθε μέρα κάτι που σε εμπνέει. Θέλω να εμπνέομαι από κάτι έξω από τις δικές μου σκέψεις».

5. Γυμνάσου για 45′
«Γυμνάζομαι κάθε μέρα για 45′. Άλλες φορές περπατάω, άλλες τρέχω, άλλες κολυμπάω, χορεύω ή κάνω σκοινάκι. Κάθε μέρα κάνω και κάτι διαφορετικό. Δεν πιστεύω ότι το να κάνεις κάθε μέρα το ίδιο στον αυτόματο πιλότο είναι ο μόνος τρόπος να είσαι σε φόρμα».

6. Κάνε πρόγραμμα
«Προγραμματίζω τη γυμναστική μου, όπως θα έκανα για ένα meeting στη δουλειά. Αυτός είναι ο χρόνος που αφιερώνω στον εαυτό μου και αν δεν το προγραμματίσω, συχνά το ξεχνώ».

7. Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις διάλειμμα όταν είσαι σε διακοπές
«Μπορεί να μην έχεις τη δυνατότητα να πας γυμναστήριο,αλλά μπορείς να πας για κολύμπι, να περπατήσεις στην παραλία ή να κάνεις μερικές προβολές».

Πηγή: olivemagazine.gr

ΚΛΕΙΣΙΜΟ