Πώς να χάσετε μισό κιλό την εβδομάδα μόνο με περπάτημα

 Πώς να χάσετε μισό κιλό την εβδομάδα μόνο με περπάτημα

Αν ακολουθήσετε σταθερά αυτό το πρόγραμμα μόνο με περπάτημα και ισορροπήσετε τη διατροφή σας θα τα καταφέρετε.

Αν δεν είστε του γυμναστηρίου ή της σκληρής προπόνησης, μπορείτε να ακολουθήσετε τον εύκολο δρόμο που σας δίνει το καθημερινό περπάτημα, το οποίο βοηθά και στην σωστή λειτουργία της καρδιάς. Αυτός είναι και ο απαράβατος κανόνας για να χάσετε το μισό κιλό που θέλετε σε μία εβδομάδα άρα δύο το μήνα, χωρίς να κουραστείτε ιδιαίτερα.

Εννοείται ότι θα πρέπει να ισορροπήσετε την διατροφή σας, όχι απαραίτητα αυστηρή δίαιτα αλλά προσοχή να μην καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες απ΄οσες θα καιτε με το περπάτημα.

Ο μέσος άνθρωπος καίει 100 θερμίδες σε 2.000 βήματα για κάθε 1,6 χιλιόμετρα που περπατάει. Για να χάνετε 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα ή 8 χλμ περπάτημα την ημέρα.

Εννοείται ότι αν μπορείτε να «παίζετε» με τον ρυθμό που περπατάτε, άλλοτε να επιταχύνετε και όταν κουράζεστε να «κατεβάζετε στροφές», θα κάψετε περισσότερες.

Υ.Γ. Για να μην χάνετε τον στόχο  των καθημερινών χιλιομέτρων που διανύετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εφαρμογές που υπάρχουν στα smartphones.