Η νέα επικοινωνιακή πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ

Η νέα επικοινωνιακή πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ

Προ λίγων ημερών ο ΣΥΡΙΖΑ γνώρισε ένα πρωτοφανές- για τα δικά του δεδομένα, από την στιγμή που ανέλαβε την εξουσία- «στραπατσάρισμα»: στις πρόσφατες ευρωεκλογές είδε τη Νέα Δημοκρατία να παίρνει ποσοστό σχεδόν 10 ολόκληρες μονάδες μεγαλύτερο από αυτόν, προκαλώντας σοβαρότατους τριγμούς στο εσωτερικό του.

Κάπως έτσι, ο Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα πως η χώρα οδηγείται σε πρόωρες εθνικές εκλογές, με τους Έλληνες ψηφοφόρους να προσέρχονται στην κάλπη στις 7 Ιουλίου.

Ρεαλιστικό στόχος του ΣΥΡΙΖΑ πλέον είναι να «μαζέψει», όσο μπορεί, τη διαμορφωθείσα διαφορά, καθώς όλα δείχνουν πως η ΝΔ θα είναι αυτή που θα κερδίσει τις εκλογές.

Στο πλαίσιο αυτό η υπουργός εργασίας Έφη Αχτσιόγλου θ’ αναλάβει εκπρόσωπος τύπου του κόμματος, με τον Τάσο Πετρόπουλο να την αντικαθιστά στο υπουργείο.

Αυτό που μένει να φανεί από δω και πέρα, είναι αν αρκεί η κομβική αυτή κίνηση προκειμένου να πάρει πίσω μέρος από τη χαμένη του αίγλη ο ΣΥΡΙΖΑ και να «γυρίσει», μερικώς, την κατάσταση. Όπως και να ‘χει, σε λιγότερο από έναν μήνα από τώρα θα έχουμε την απάντηση.