Οι δύο παρουσιάστριες είναι πολύ «σκληρές» για να χάσουν – Παρότι μετρούν πολλά χρόνια στην τηλεόραση, οι εκπομπές τους σημειώνουν υψηλά ποσοστά
Συγκεκριμένα το Σάββατο 17 Νοεμβρίου η εκπομπή «Πάμε πακέτο» βρέθηκε στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης, στη ζώνη προβολής της στο σύνολο κοινού με ποσοστό 21,9%, αφήνοντας πίσω 5 μονάδες τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΙ: 16,8%, Star: 15,3%, ΑΝΤ1: 14,7%). Το «Πάμε πακέτο», παρουσίασε μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό στο γυναικείο κοινό ηλικίας 45-64, στη ζώνη προβολής του.
Συγκεκριμένα,σημείωσε 29,4% αφήνοντας πίσω 11 μονάδες τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΙ: 18,4%, ΑΝΤ1: 14,6%, Star: 8,3%). Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή ήταν πρώτη και στους άνδρες ηλικίας 45-64, στη ζώνη προβολής της. Συγκεκριμένα, σημείωσε 21,2%, αφήνοντας πίσω σχεδόν 4 μονάδες τον ανταγωνισμό (ΑΝΤ1: 17,4%, ΣΚΑΪ: 16,2%, Star: 11,9%). Την εκπομπή «Πάμε πακέτο» και την Βίκυ Χατζηβασιλείου παρακολούθησαν συνολικά 1.016.000 τηλεθεατές (23,3%), ενώ 2.472.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.
Και η Αγγελική Νικολούλη με την εκπομπή «Φως στο τούνελ» πέτυχε υψηλή τηλεθέαση και συγκεκριμένα την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης, αγγίζοντας το 18,8% στο σύνολο κοινού, ενώ 1.136.000 τηλεθεατές το είδαν έστω για 1 λεπτό. Την ιδιαίτερη προτίμησή τους στην εκπομπή έδειξαν τα γυναικεία κοινά ηλικίας 18-54 και 25-44, όπου το «Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο με ποσοστά 21,3% και 20,6%, αντίστοιχα.
Πηγή:protothema.gr