Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε κάλιο και βοηθούν στην κυκλοφορία του αίματος και καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών

Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε κάλιο και βοηθούν στην κυκλοφορία του αίματος και καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών

Τροφές που πρέπει να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας για να την κάνουμε καλύτερη.

Πολλά από τα καθημερινά μας προβλήματα οφείλονται στην κακή κυκλοφορία αίματος και στην κατακράτηση υγρών. Τα αίτια συνδέονται με τις διατροφικές συνήθειες, το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας, με περιόδους όπως η εγκυμοσύνη και η έμμηνος ρύση στις γυναίκες, αλλά και με συγκεκριμένες καταστάσεις υγείας  ή και με τη λήψη φαρμάκων.

Μάλιστα, η κακή κυκλοφορία του αίματος αλλά κυρίως της λέμφου, μπορεί να οδηγήσει σε κατακράτηση υγρών, που συχνά συνοδεύεται και από εμφάνιση κυτταρίτιδας.

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες τροφές, που αν τις εντάξουμε στη διατροφή μας θα προάγουν την κυκλοφορία του αίματος και καταπολεμήσουν την κατακράτηση υγρών.

  • Μπανάνες
  • Ηλιόσποροι, κολοκυθόσποροι, σησαμόσποροι, λιναρόσποροι ή σπόροι chia
  • Αβοκάντο
  • Φύκια
  • Αγνό κακάο σε σκόνη
  • Ραπανάκια
  • Μπρόκολο
  • Καρότα
  • Τομάτες
  • Κολοκύθα

    Σε αυτές τις τροφές μπορούμε να προσθέσουμε και χυμό από παντζάρι, καθώς και κουρκουμά.