5 tips της ειδικού για να ξεφουσκώσεις μετά τις γιορτές

5 tips της ειδικού για να ξεφουσκώσεις μετά τις γιορτές

Ωραίες οι γιορτές και τα υπέροχα τραπεζώματα αλλά τι γίνεται με εκείνο το συνεχόμενο αίσθημα φουσκώματος;

Η διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου δίνει τα φώτα της για το πώς να σταματήσεις τις καούρες και να κάνεις ελαφριά αποτοξίνωση.

Αύξησε το νερό

Τα γιορτινά γεύματα είναι πλούσια σε νάτριο, και σε συνδυασμό με το αλκοόλ αυξάνουν την κατακράτηση στο σώμα. Ένας τρόπος να την αντιμετωπίσεις είναι να αυξήσεις την κατανάλωση του νερού και των αφεψημάτων. Φτιάξε λίγη λουίζα και βάλτην στην κούπα σου.

Μείωσε τη ζάχαρη

Έφαγες σίγουρα μπόλικη ζάχαρη τις προηγούμενες μέρες, οπότε καλό είναι να συμπεριλάβεις στο διαιτολόγιο σου τροφές και snacks, που είναι χαμηλά σε κρυφή ζάχαρη και πλούσια σε βιταμίνες. Μην ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

Μείωσε τη γλουτένη και τη λακτόζη

Και τα δύο είναι συστατικά που συχνά προκαλούν φούσκωμα με δυσάρεστα συμπτώματα. Η μείωση (κυρίως) του γάλακτος και των λευκών αλεύρων θα σε βοηθήσει να νιώσεις πιο ανάλαφρη.

Αερόβια καύση για να ξεφουσκώσεις άμεσα

Βάλε 20 λεπτά περπάτημα σε σταθερή ένταση για 7 ημέρες και θα νιώσεις τη διαφορά αμέσως. Η κυκλοφορία του αίματος θα αυξηθεί και θα νιώθεις το σώμα σου, κάθε μέρα και πιο ανάλαφρο.

Μείωσε το αλάτι και αύξησε το κάλιο

Η ισορροπία νατρίου καλίου στο σώμα σου βοηθά τόσο στις κατακρατήσεις όσο και στο να μη διογκώνονται τα αγγεία σου. Άρα μείωσε τις αλμυρές τροφές και αύξησε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε κάλιο, όπως μπανάνα, τα φασόλια, οι σταφίδες, το αβοκάντο, το πορτοκάλι και τα αποξηραμένα σύκα.

*Ευχαριστούμε τη διατροφολόγο-διαιτολόγο Δέσποινα Παπαδοπούλου

Πηγή: ladylike.gr

 

ΚΛΕΙΣΙΜΟ